ironheart.blogg.se

2017-02-27
23:41:00

Choklad med fudge och havssalt

Idag har jag testat den nya chokladsmaken från Marabou. Den nya smaken är med fudge och havssalt. Salt brukar ju förhöja smaken i det mesta och man kan se och känna små kuber av fudge. Jag tyckte att den var god och att alla smakerna var tydliga. Jag kan absolut tänka mig att köpa den igen. Jag äter inte godis nå ofta men ibland kan jag tycka att det är gott med en liten bit till kaffet.
 
Vad tycker ni om den?
Kommentera gärna. 
 
 
 
Kommentarer:
2017-02-27 @ 00:45:21
#1: Anonym

Måste testas :)

Svar: Tack för besöket. :) det tycker jag absolut.
Ironheart

2017-03-01 @ 06:45:40
#2: Titti

Har inte testat ännu! Den har varit slutsåld två gånger när jag tittat efter den i matbutiken...

Svar: Hej Titti och tack för besöket. :)Så tråkigt att den varit slutsåld, ja den verkar populär chokladen just nu. Hoppas att du får möjlighet att testa den snart.
Ironheart

2017-03-05 @ 11:27:04
#3: Iza Palm

Den är ju ruggigt god den där :D

Svar: Hej Iza och tack för besöket. :) Det håller jag med dig om att chokladen är jättegod.
Ironheart

2017-04-05 @ 17:17:37
#4: emely

God, men slår inte favoriten :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: