ironheart.blogg.se

2017-07-06
17:20:00

Testar chips

Jag har testat chipsen Waffle Cut från OLW med smakerna sourcream & onion och cheddar & chipotle.
Waffle Cut är lite krispigare och tjockare än vanliga chips och räfflade kors och tvärs med små hål på.
Om vi då går in på smaken så tycker jag att chipsen med sourcream & onion smak kunde smakat mer, något svag kryddning annars goda och krispiga. Mina förväntningar på de andra chipsen då med cheddar & chipotle var att det skulle vara jättegoda kryddstarka chips med smak av mycket ost men blev lite besviken eftersom det är som att cayennepepparn tar över helt. Annars goda men överträffade inte mina förväntningar.
 
Har ni provat chipsen?
Kommentera gärna vad ni tycker. 
 
 
 
Kommentarer:
2017-06-25 @ 19:41:34
#1: Anonym

Håller med att sourcream var lite mesigt kryddade. Föredrar andra chips med mer smak 😀

2017-06-28 @ 20:51:42

Gott, har aldrig testat dem :)

2017-07-18 @ 14:11:32

Jag gillar båda smakerna! Tycker dessa är lite krispigare än de vanliga chipsen och det är ett stort plus!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: