ironheart.blogg.se

2017-10-03
06:35:00

Nyttigare godis

 
Hej allihopa. ♥
Hoppas att ni alla har en riktigt fin dag.
 
Jag tänkte att jag ville ge er ett till tips på nyttigare godis eftersom många av er gillade mitt inlägg som jag skrev tidigare om raw food bollar. När jag var och handlade här en dag så fick jag syn på dessa dadlar. Kärnfria dadlar med kakao eller med kokos. Detta är något nytt som jag aldrig sett tidigare och jag kände att jag ville testa dem. Mycket goda båda, gillar man dadlar så gillar man dessa. Jag personligen fastnade lite mer för dadlar med kakao, de påminner om kola med choklad utanpå. Jag hittade dem i kylen i affären bland exotisk frukt.
 
 
 
Kommentarer:
2017-10-01 @ 19:39:15
#1: Amanda

Så roligt tips, ser sååå gott ut <3

Svar: Tack snälla :) ♥
Ironheart

2017-10-02 @ 14:38:38

Dessa är supergoda verkligen , jag köpte ngn med lakrids smak. kram

Svar: Det håller jag med dig om. :) Jo finns ju med lakritssmak också men har inte testat den. Kram
Ironheart

2017-10-06 @ 23:02:10

Åhh detta visste jag inte att Ica fått in! Ska definitivt hålla kolla på Maxi!

Svar: Den ska finnas med lakritssmak också men den har jag inte testat. :)
Ironheart

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: